Echipa FARA

Echipa de Management asigură direcția în îndeplinirea misiunii Fundației FARA prin programele pe care le duruleză.

Funcționarea Fundației depinde de fiecare membru al echipei, asemeni mecanismului de funcționare al ceasului mecanic. Fiecare  îndeplinește rolul său bine determinat, dar succesul muncii sale la nivelul fiecărui beneficiar depinde de totul colectiv. Arta de a percepe realitățile dure ale celor mai vulnerabili necesită desăvârșire profesională.  Profesionalismul fiecăruia devine avantajul competitiv al Fundației atunci când toate competențele și atuurile personale se unesc în aceeași cauză pentru transformarea vieților celor pentru care viața nu a fost generoasă.  Ancorarea echipei de management în realitate oferă într-un grad semnificativ certitudinea deciziilor corecte luate în cunoștință de cauză. La fel ca și în cazul ceasului mecanic unde un arcul spiralat este sursa principală de energie, în cazul echipei, motivația este resortul principal și gura de oxigen al bunei funcționări. Viziunea clară asupra viitorului, bazata pe concludentul prezent, dă acuratețe programelor și așează Fundația pe traiectoria spre impact și succes.  Arta de a conduce și de a arăta sensul întregii echipe depinde de capacitatea leadershipul de a lua pulsul organizației și de a rezolva cu promptitudine problemele ori de câte ori acestea apar. Priceperea, creativitatea și dăruirea sunt elemente esențiale pentru încununarea eforturilor cu rezultatele optime pentru copii, tineri, familii și comunități. Valoarea Fundației FARA stă nu numai în valoarea programelor sale și a profesioniștilor săi, dar și în abordarea de management de tip participativ-mentorial, care îmbină abordarea proactivă, valorile familiei, munca în echipa și respectarea și valorizarea individului.

Hai să ne cunoaștem!

În cei 30 de ani de la conceperea FARA, echipa noastră a crescut și s-a dezvoltat într-o familie mare și unită, în care fiecare membru este unic și aduce un plus de valoare muncii noastre. Suntem mândri să fim înconjurați de oameni a căror dăruire ne inspiră. Profesioniști de primă linie care se dedică zilnic unei cauze mai mare decât noi toți!

Echipa de Office

Roxana Carmen Girip

Director Executiv

Roxana Carmen Girip

Director Executiv

Originară din județul Constanta, este absolventa primei generații de asistenți sociali după revoluție, promoția 1994, cu licență în Socio-Psiho-Pedagogie și Asistență Socială, Universitatea București.

 

Pe parcursului anilor s-a specializat în managementul serviciilor, administrație publică și relații internaționale și politici europene, studiile sale purtând-o atât ăn Europa cât și peste ocean.

 

Roxana este specialist în domeniul asistenței sociale cu peste 25 ani de activitate și experiență de lucru direct cu o diversitate de categorii de beneficiari, de la copii și tineri până la adulți și vârstnici, pe care i-a ajutat și susținut la o scară largă de servicii sociale și prin intervenții clinice de succes în domeniul asistenței.

 

Profesionist și lider vizionar, Roxana are o experiență bogată în management, leadership, coaching, planificare strategică, elaborare politici și programe, inițiative de reformă publică și transformare organizațională, monitorizare și evaluare politici, programe și proiecte, advocacy și lobby pentru îmbunătățirea continuă a calității serviciilor în  protecția socială, educație, promovarea sănătății, cercetare socială, justiție socială, responsabilitate socială, și economie socială. De asemenea, pe parcursul experienței de lucru în România, Rusia , USA și Canada în medii administrative caracterizate de diversitate multiculturală, Roxana a dobândit expertiză şi a folosit fiecare oportunitate să își rafineze competențele în ceea ce privește elaborarea și scrierea proiectelor pentru accesarea fondurilor, cercetare socială pentru informarea inițiativelor de politici publice și împărtășirea practicelor de succes, elaborarea şi evaluarea programelor, proiectelor, politicilor şi strategiilor la nivel local, național şi internațional.

 

Roxana a exercitat roluri multiple în funcții de management, analiză și sinteză, instruire și educație și lider formal și informal în cadrul unor programe finanțate de instituții guvernamentale, precum și de instituții interguvernamentale â și donatori privați, astăzi fiind liderul nostru la FARA.

 

Roxana iubește natura, viața, oamenii, călătoriile, muzica anilor adolescenței târzii și zâmbetele pe care poate sa le aducă pe chipul oamenilor, cei mai mici sau cei mai mari.

 

Motto-ul după care își ghidează acțiunile personale și profesionale este: Transformă imposibilul în posibil și prin credință și încredere, bucură-te la maxim de fiecare moment și fă-l să conteze pentru tine și pentru cei din viața ta!

Ines Regina Bulai

Director Asociat

Ines Regina Bulai

Director Asociat

Absolventa a colegiului pedagocic, a facultatii de sociologie si asistenta sociala, cu o pregatire profesionala continua in metode de lucru diferite cu grupuri vulnerabile dar si in managementul serviciilor sociale si lidership , cu o experienta de peste 22 de ani in calitate de cadru didactic, asistent social, manager program, director program, director executive si director asociat. Responsabilitatile de baza au fost in managementul organizational si al programelor cu precadere, in ultimii ani, in programul de Prevenire si Combatere a Saraciei prin Educatie avand ca rezultat crearea si consolidarea unui model de bune practice care sa poata fi extins la nivel local si scalat si in alte regiuni la nivel national.

Corina Scurtu

Director Financiar

Corina Scurtu

Director Financiar

Studii

2009 – 2011 Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” din Iasi, Facultatea de Economie și

Administrarea Afacerilor, Master: Contabilitate, expertiză și audit

2006 – 2009 Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Facultatea de Economie și

Administrarea Afacerilor, Licențiat în Științe Economice, specializarea

Finanțe Bănci

2002 – 2006 Colegiul Național de informatică “Spiru Haret” Suceava, Specializarea

Matematică – Informatică

Calificări

2011 – 2014 Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România,

Filiala Suceava, Expert Contabil

2015           SC Extreme Training SRL, specializarea Inspector/Referent Resurse Umane

Vechime în FARA ( 9 ani si 7 luni )

Funcții deținute în cadrul Fundației

25.07.2011 – 31.08.2013   Educator  (Fundația Filantropică FARA România)

01.09.2013 – 31.01.2016   Manager Financiar (Fundația Filantropică FARA România)

01.02.2016 – Prezent         Manager Financiar (Fundația FARA)

Mă consider o persoană responsabilă, organizată, comunicativă și implicată în ceea ce face.

Valorile după care mă ghidez pentru atingerea obiectivelor propuse sunt perseverența, devotamentul și optimismul.

Alte abilități precum atitudinea pozitivă, spiritul de echipă, dar și abilitatea de a fi un bun ascultător mă ajuta în relațiile cu ceilalți colegi.

Motto-ul meu:Pentru a avea succes cel mai important este să îți stabilești obiectivele și să îți păstrezi determinarea pentru a le duce la bun sfârșit.

Office Suceava, Str. Calea Unirii nr. 11 A, Suceava

tel 0843437840 tel fix/fax 0230521700

EMAIL: cscurtu@faracharity.ro

Alex Papa

Director Comunicare

Alex Papa

Director Comunicare

Absolventă a Facultății de Psihologie și Sociologie, cu dublă specializare, are o experiență de 9 ani în domeniul Resurselor Umane și Relații Publice. Pregătirea profesională include specializări în domeniul lucrului social, social media și comunicare, content creation, administrare, moderare și web design, administrare și moderare platforme sociale și evenimente online, graphic design, editare și creare de materiale promoționale cu o bază de story telling, precum și campanii de branding. Începând cu anul 2022, Alexandra este Directorul de comunicare al Fundației FARA, după o experiență de mai bine de 6 ani de lucru în mod direct cu beneficiarii Programelor susținute de către organizatie.

Ica Rancea

Consultant Fundraising

Ica Rancea

Consultant Fundraising

Absolventa a Facultatii de Electronica si Telecomunicatii Bucuresti, are o experienta de peste 25 de ani in comunicare, media si branding in companii multinationale, precum si in productii publicitare audio, video si print. Principalele directii abordate academic si prin aplicatie practica, in echipe formate din specialisti, sunt: strategie de marketing, branding si comunicare, dezvoltare, implementare si optimizare campanii integrate de comunicare pentru grupuri tinta largi, de nisa, produse bancare si FMCG, coordonare campanii de branding intern si extern si proiecte de cercetare de marketing, coordonare companii specializate in PR, digital, productie, media, creatie. Incepand cu anul 2019 ofera consultanta de marketing, comunicare si branding pentru companii private din domeniul sanatate, educatie si organizatii nonguvernamentale.

Cornelia Cărnaru

Manager Resurse Umane

Cornelia Cărnaru

Manager Resurse Umane

Cornelia a finalizat studii la Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir , Facultatea de Relații Economice Internaționale.

Curs contabilitate primară

Curs Inspector Resurse Umane

Curs Comunicare

 

A început colaborarea în Fundația FARA din Decembrie 2019 în funcția de Asistent Manager.

Motto : Luptă pentru ceea ce îți dorești și concentrează-ți toată energia către acel obiectiv!

E-mail : corneliac@faracharity.ro

Tel: 0748 157 419

Adresă: Str Anton pann nr 6A, Popești-Leordeni

Programe

Ne concentrăm efortul și demonstrăm prin acțiune că iubim, slujim și investim în cei care au cea mai mare nevoie de sprijin, să contribuim la atenuarea traumelor în rândul copiilor, tinerilor și adulților marginalizați, să dăruim speranță pentru împlinirea visurilor, să-I ajutăm să găsească răspunsuri și resurse pentru construirea viitorului.

Terapie și Recuperare

Echipa asigură servicii de terapie și recuperare, gratuit, în cadrul a trei Centre de Zi, unul în Popești Leordeni (Județul Ilfov) și două în județul Suceava (Suceava și Fălticeni), pentru 240 de copii și tinericu dizabilități care provin din familii vulnerabile psihosocial și financiar.

Maria Araujo

Director Terapie & Recuperare

Maria Araujo

Director Terapie & Recuperare

 

 

Alexandru Nicoloiu

Manager Centrul Rafael

Alexandru Nicoloiu

Manager Centrul Rafael

 

Angela Știubianu

Manager al Centrului de Zi Emanuel

Angela Știubianu

Manager al Centrului de Zi Emanuel

Studii :

Facultatea de asistență socială

Master de Consiliere și reintegrare socială prin probațiune

 

Angela este parte a echipei noastre din 2014, iar la început a ocupat postul de asistent social. Munca și experiența s-a i-au facilitat evoluția spre postul de Manager începând cu 2019.

 

Motto: Am vrut să devin asistent social ca să pot aduce un zâmbet, pe chipul celor greu încercați de viață și să pot oferi sfatul potrivit, la momentul oportun, celui care are nevoie.

Centrul de Zi de Recuperare Emanuel din județul Suceava

Adresa: Calea Unirii nr.11A, oraș. Suceava, jud. Suceava

Tel: 0330 803 389

Mobil: 0755 374 234

Email : emanuel@faracharity.ro

Andra Filip Bolohan

Managerl al Centrului de Zi Sf. Tereza

Andra Filip Bolohan

Managerl al Centrului de Zi Sf. Tereza

Andra a absolvit Facultatea de Asistență Socială în cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza Iași cu Masterul de Supervizare și Planificare Socială în cadrul aceleași universități. În acest moment Andra este în anul III de studiu la Psihologie în cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza Iași.

 

Andra s-a alăturat echipei în 2013, începând ca asistent social. Dragostea și dedicarea față de cauza copiilor cu dizabilități i-a facilitat drumul spre postul de Manager.

 

Sunt o persoană ambițioasă, dedicată, implicată, comunicativă, organizată, empatică, calmă. Iubesc ceea ce fac, iubesc copiii și lupt pentru a atinge potențialul maxim de dezvoltare atât pentru centru cât și pentru beneficiarii acestuia. Centrul Sf. Tereza este a-2a mea familie.

 

Motto: „Oriunde te îndrepți, indiferent de vreme… adu cu tine propriul tău soare…și eu te voi susține”

 

Contact:

Adresa de e-mail: sftereza@faracharity.ro

Telefon: 0754513364

Adresa  Centrului de zi, terapie și recuperare : Str. Cuza Vodă nr. 4B Fălticeni jud. Suceava

Află mai multe despre Programul nostru de Terapie și Recuperare

Vezi întreaga echipă din spatele faptelor bune

Combaterea Sărăciei prin Educație

Echipa asigură sprijin educațional școala după școală, educație non-formală, sprijin psiho-social și material, activități de incluziune socială pentru copii defavorizați și/sau marginalizați și membrii familiilor lor care locuiesc în Baia, Bogata, Basarabi si Bahna Arini, județul Suceava.

Andreea Gheorghieș

Manager Proiect

Andreea Gheorghieș

Manager Proiect

licențiată în administrație publică, asistență socială și sociologie, studii aprofundate în domeniul comerțului, turismului și serviciilor, experiență în domeniul serviciilor sociale de 10 ani și în managementul serviciilor sociale de peste 5 ani.

“Cât mai multe fapte deosebite să lăsăm în urmă, cu un ecou răsunător pentru toți cei care ne cunosc”.

Cătălin Constantin Marleneanu

Supervizor Servicii Sociale

Cătălin Constantin Marleneanu

Supervizor Servicii Sociale

– licențiat în științele comunicării, specializare în asistență socială, experiență în domeniul social de peste 7 ani

Dana Achiței

Psiholog

Dana Achiței

Psiholog

 

Află mai multe despre Programul nostru de Combatere a Sărăciei prin Educație

Vezi întreaga echipă din spatele faptelor bune

O familie pe Viață

Echipa asigură rezidență, asistență psiho-socială, educație non-formală și socializare în cadrul locuințelor protejate de tip familial, în două locații din județul Suceava, pentru 20 de tineri adulți cu dizabilități.

Carmen Netedu

Director O Familie pe Viață

Carmen Netedu

Director O Familie pe Viață

Calmul, credința și valorile creștine stau la baza fiecărei decizii pe care o ia spre binele beneficiarilor noștri. De la adulți cu dizabilități până la copii lipsiți temporar sau permanent de grija familială, fiecare și-a găsit un loc pe care să-l numească acasă, sub tutela lui Carmen.

 

Iubesc copiii, natura, liniștea, muzica și oamenii cu simțul umorului. Consider că lumea va putea fi salvată nu atât prin toleranță și bunătate, cât printr-o minte limpede.

 

Date de contact:

Tel : 0743 097 700

Email: cnetedu@faracharity.ro

Maria Bejenariu

Manager Casa Sf. Maria

Maria Bejenariu

Manager Casa Sf. Maria

Studii – scoala profesională nr 2 Suceava,

-2011 curs specializare lucrător social

 

În 2011 luna februarie am fost angajată ca lucrător bucătărie, Centrul de Recuperare și Reabilitare, Sf.Mihail al Fundației FARA. Din  09.11.2011 până în  anul 2015  lucrător social în cadrul aceluiași program. Din luna august 2015 am trecut pe funcția de Manager al LP Sf.Maria si LP Sf.Iosif

Motto : ” Nimic nu mă doboară! Totul mă ridică!”

Adresa programului Locuinta protejata Sf.Maria, comuna Vadul Moldovei, sat Ciumulesti, nr.telefon. 0757451315

E-mail: mvasiliu@faracharity.ro

 

Olga Nicolaisen

Manager Casa Elisabeta

Olga Nicolaisen

Manager Casa Elisabeta

Studii:

  • absolventă de liceu,  cursuri de specializare de contabilitate primară.
  • Din 2016 angajată a Fundației FARA la Locuința protejată Elisabeta, Cacica – în funcția de Manager

Locuinta este situata în loc Cacica,nr656, jud Suceava

Despre mine: ”Ce fac, fac din iubire!”

Olga Nicolaisen tel:0746101034

e-mail : onicolaisen@faracharity.ro

Află mai multe despre Programul O Familie pe Viață

Vezi întreaga echipă din spatele faptelor bune