Centrul de Zi Emanuel

Împreună putem transforma imposibilul în posibil!

-Echipa Emanuel

 

Centrul Emanuel luptă pentru promovarea drepturilor copiilor cu nevoi speciale, sprijinirea lor şi a familiilor lor aflate în dificultate şi îşi propune să le ofere programe recuperatorii adecvate. În acest sens, urmărim să le stimulăm dezvoltarea ajutându-i să îşi formeze deprinderi în sfera cognitivă, motorie, a limbajului, socializării şi autonomiei, în concordanţă cu ritmul propriu, prin activităţi şi jocuri educaţionale adecvate şi prin susţinerea familiei în acordarea unei îngrijiri şi educaţii corespunzătoare.

Context

O decadă de activitate

Fundația FARA a început să lucreze în anul 2011 cu 20 de copii cu vârsta cuprinsă între 2-12 ani din orașul Suceava, diagnosticați cu autism. Copiii de vârstă școlară nu erau integrați în nici o formă de învățământ. Datorită serviciilor de recuperare și activităților educaționale, asigurate zilnic, după 1 an de zile, 50% dintre copii au fost integrați cu succes în  grădinița și școală.

În anul 2012 capacitatea centrului s-a dublat la 40 de copii, iar în 2014 Centrul de Zi Emanuel și-a deschis porțile pentru copiii cu dizabilități din județul Suceava.

Anul 2021 este an aniversar atât pentru Fundația FARA prin sărbătorirea celor 30 de ani de activitate, dar și un an marcant pentru Centrul de Zi Emanuel care sărbătorește 10 ani de activitate.

Istoric

10 ani de activitate, 300 de copii și familii sprijinite!

  • Capacitatea centrului este de 90 de locuri
  • 30 cazuri noi
  • 11 Terapeuți

2021

  • Capacitatea centrului s-a dublat de la 40 la 80 de locuri
  • 25 cazuri noi
  • 9 terapeuți

2017

  • Capacitate 60 de locuri
  • 20 cazuri noi
  • 6 terapeuți

2015

  • Deschiderea Centrului de Zi Emanuel pentru copii cu dizabilități din comunitate.
  • Continuarea și extinderea activității centrului Nazaret într-o locație nouă.
  • Capacitate 40 de locuri
  • 4 terapeuți

2014

  • Capacitate de 40 de locuri
  • 20 de cazuri noi
  • 4 terapeuți

2012

  • Deschiderea centrului Nazaret pentru copii cu tulburări din spectrul autist.
  • Capacitate 20 de locuri
  • 20 de beneficiari
  • 2 terapeuți

2011

Elemente de unicitate

Spiritualitate. Devotament. Calitate.

Echipa prin devotamentul său oferă ajutor necondiționat copiilor cu dizabilități din județul Suceava, o regiune bogată în spiritualitate, care a reprezentat dintotdeauna un izvor de credință, creație și statornicie.

Scopul  echipei multidisciplinare de profesioniști este de a oferi servicii ce pot deservi trei aspecte principale din viața unui copil cu dizabilități: recuperarea cognitiv-motor-afectivă prin terapie și recuperare, mediul familial prin servicii de asistență socială oferite familiei copilului și, nu în ultimul rând, integrarea copilului, implicit a familiei sale în viața comunității locale.

 

separator text

Ne mândrim cu fiecare serviciu de terapie și calitatea muncii noastre

Prin programul gratuit și personalizat de terapie și recuperare, răspundem nevoilor fiecărui copil pentru atingerea potențialului maxim de dezvoltare. Pachetul de servicii constă în :

  • Kinetoterapie
  • Terapie educațională
  • Logopedie
  • Stimulare cognitiv-senzorială

Kinetoterapia

promovează mișcarea prin joc. Această abordare aduce bucuria și zâmbetul copiilor prin jocuri şi exerciții distractive, care sprijină dezvoltarea firească şi creșterea performanței motorii. Educația psihomotrică asigură premisele dezvoltării armonioase a copilului. Efectele acesteia vizează în ansamblu capacitatea copilului de a-şi forma o imagine asupra corpului său, de a conștientiza echilibrul, spațiul și timpul. Copilul este pus în situații concrete care îl stimulează să găsească soluții să se descurce, scopul final fiind de fapt integrarea copilului în mediul în care se dezvoltă.

Terapia educațională

este temelia, baza de învățare și modelare a copilului cu dizabilități. Dezvoltarea copilul se face într-un mediu protejat, prin interacțiunea copil – terapeut. În cadrul terapiei de grup copilul este pregătit pentru viața în societate unde trebuie își învingă fricile, să accepte stimuli și persoane noi, să pună în practică ceea ce a învățat la terapia individuală. Prin terapia individuală copilul învață de multe ori doar teoretic cum trebuie să socializeze, să interacționeze cu cei din jur sau să cum să reacționeze la anumiți stimuli. Prin terapia de grup, copilul învață practic toate aceste lucruri, dar are nevoie de o baza pentru a-și ușura adaptarea.

Logopedia

ajută copilul să își dezvolte/corecteze vorbirea, limbajul și comunicarea, și, poate stimula încrederea în sine. Pentru  evoluție este nevoie de o colaborare constantă și asiduă între logoped, părinte și educator. S-a dovedit că logopedia are cel mai mare succes atunci când începe timpuriu, încă din stadii incipiente.

 

Terapia online

Terapia online nu trebuie privită ca o limită, ci ca o alternativă cu implicații pozitive în recuperarea copilului.

  • Asigură confortul și cost-eficiență. Părinții economisesc timp și resurse, iar copiii rămân în zona lor de confort.
  • Ușurința în monitorizarea continuă a progresului. Mediul online facilitează comunicarea directă cu mai multă ușurință și cu mai mulți membri ai familiei
  • Mediul online permite stabilirea unui program flexibil în funcție de rutina și programul fiecărui copil, dar și în funcție de disponibilitatea părinților.
  • O alianță terapeutică puternică între părinte și specialist în sprijinul recuperării copiilor.  În mediul virtual părintele devine partener activ și responsabil în procesul terapeutic.
  • O mai bună înțelegere a copiilor. Mediul online oferă specialiștilor posibilitatea să vadă copiii și în mediul lor de acasă, cum se comportă în zona lor de confort comparativ cu experiența lor în cabinet.

 

separator text

Ne mândrim cu profesionalismul echipei

Evaluarea copiilor se face prin folosirea testelor incluse în pachetul de servicii FARA. În plus, Centrul de Zi Emanuel utilizează o baterie de teste suplimentare pentru o mai bună identificare a nevoilor copiilor și eficientizarea intervenției. Aceste teste sunt: Scala Eca Bretonneau, Scala de Evaluare a Autismului Infantil Eric Schopler, Chestionar de Evaluare a Strategiilor de Învățare Smalsi.

Sprijin pentru Părinți

Dezvoltarea competențelor parentale. Creșterea gradului de informare. Cunoașterea drepturilor și formelor de sprijin. Identificarea de soluții. 90 părinți au beneficiat de aceste servicii până în prezent.

Grupuri de suport

Discuțiile în grupurile de 15 părinți sunt facilitate de 2 terapeuți. Părinții se cunosc, stabilesc relații și împărtășesc experiențele lor în lupta cu dizabilitatea, inechitatea socială și stigma.

Informații online pentru părinți

Diseminarea materialelor informative se face săptămânal pe grupul de Facebook Pentru copii. Pentru părinți. Pentru Cei din FARA.

Ghidul pentru părinți care îngrijesc copii cu dizabilități

Această resursă a fost elaborată în anul 2019, de Universitatea Ștefan cel Mare Suceava în colaborare cu alte cinci Universități din Europa. Ghidul include un caiet și o carte specială ”Dezvoltare de poduri prin comunicare în familie”. Lansarea ghidului a fost urmată de o serie de sesiuni de lucru cu 40 de părinți, în care aceștia au împărtășit poveștile lor și au discutat soluții la probleme similare.

 

Ghidul a fost distribuit unui număr de 80 de părinți

Ne mândrim cu o ofertă unică de terapii

Centrul de Zi Emanuel se diferențiază printr-o ofertă de servicii unice care îmbină inovația cu eforturilor tradiționale pentru susținerea dezvoltării copiilor în plan cognitiv-motric-emoțional.

Terapia prin înot.

Hidroterapia urmărește îmbunătățirea mobilității articulare, creșterea tonusului muscular și a forței musculare, și, creșterea încrederi în sine. Copilul se relaxează din punct de vedere fizic și psihic.

 

Anual un număr de 20 copii beneficiază de terapie prin înot ghidată de kinetoterapeuții Fundației FARA în bazinul Universității Suceava.

 

100 de copii au beneficiat de aceste servicii în perioada 2015-2019.

Terapia cu ponei și cai.

Înainte de sesiunile de terapie, copiii nu acceptau să atingă un animal. După terapie copiii mângâiau poneii, acceptau să-i călăreasca și unii chiar au lucrat exerciții de motricitate în timp ce erau călare pe ponei. Copiii pot fi desensibilizați cu ajutorul acestui tip de terapie.

 

Anual un număr de 30 de copii ghidați de kinetoterapeuții Fundației FARA beneficiază de terapia cu ponei și cai.

 

150 copii au beneficiat între anii 2016-2020 de aceste servicii de terapie prin intermediul  parteneriatului cu o ferma din apropierea municipiului Suceava.

Terapie individualizată tematică.

Art-terapie – camera are trei colțuri tematice specifice pentru pictura, lucru manual și teatru de păpuși cu joc de rol.

Științe ale naturii – camera are trei colțuri tematice specifice pentru nutriție și corpul uman, geografie și experimentele chimice, jocuri de socializare și cosmosul cu planetele.

Muzică/ meloterapia – camera are scenă și instrumente muzicale de tot felul pentru copii de diferite vârste. Există și o trupă a centrului numită Veverițele.

200 de copii au beneficiat de terapie adaptată desfășurată în camere tematice pentru art-terapie, științele naturii, și meloterapie.

Advocacy și Incluziune Socială

Incluziune Socială

80 de cadre didactice (învățători, educatori, profesori) au participat la activității de informare organizate de către echipa de terapeuți pentru integrarea copilului cu dizabilități într-o formă de învățământ.

Advocacy

Echipa de terapeuți a participat la discuții cu reprezentanții școlii și părinții colegilor de clasă ai copiilor cu dizabilități, asistați de FARA, care frecventează o formă de învățământ masă. Aceste acțiuni au avut în vedere promovarea unor atitudini și comportamente nediscriminatorii, înțelegerea  și acceptarea copiilor cu dizabilități.

Fii partener FARA

Mediu terapeutic accesibil și prielnic dezvoltării

Cabinete și săli dotate corespunzător cu materialele și echipamentele.

2 camere pentru terapie de grup

2 cabinete pentru logopedie

3 cabinete kinetoterapie

1 sala de terapie senzoriala

1 cabinet de arte combinate

1 cabinet de științe ale naturii

1 cabinet de muzica

1 camera de joaca

Biblioteca de jocuri, materiale și cărți educaționale ce pot fi împrumutate acasă copiilor.

Programul de lucru este de la 08.00-16.00, de luni până vineri.

Programările se fac în funcție de capacitatea centrului și cu respectarea cerințelor de distanțare socială în perioada de COVID-19

Echipa Terapeutică

Echipa multidisciplinară este formată din 13 profesioniști – psihologi, psihologi educaționali, kinetoterapeuți, asistent social, logopezi și personal administrativ, toți implicați și atenți până la cele mai mici detalii, atât în privința procesului terapeutic, cât și pentru asigurarea condițiilor de igienă și de prevenire a răspândiri bolilor, inclusiv Covid-19.

 

Impact

  • 10

    ani

  • 300

    de copii

  • 300

    de părinți

90 de copii trec lunar pragul Centrului de Zi Emanuel

Echipa de terapeuți are convingerea că succesul procesului terapeutic și al recuperării nu stă doar în mâinile specialiștilor ci și în determinarea părinților de a continua exercițiile acasă.

Tip de Intervenție

 

• 82% dintre copii beneficiază de cel puțin două terapii asociate (terapie individuală, terapie de grup, logopedie, kinetoterapie)

 

• 13% dintre copii beneficiază doar de activități de terapie individuală

 

• 4% dintre copii beneficiază doar de kinetoterapie

 

• 2% dintre copii beneficiază doar de logopedie

 

• 69% dintre copii beneficiază de stimulare terapeutică pentru incluziune socială

Intensitatea Intervenției

 

• 295 dintre copii participă la două sesiuni/săptămână

 

• 210 dintre copii participă la 3 – 4 sesiuni/săptămână

 

aproximativ 1200 de ore de terapie/lună

 

• 8640 sesiuni de consiliere online pentru părinți/an

 

• 50 sesiuni de consiliere față în față pentru părinți/săptămână

Capacitate și Resurse

 

Echipă de11 terapeuți

 

Capacitate maxim 90 de copii cu dizabilități și 90 de părinți

 

Un terapeut poate lucra în medie cu 5-6 copii/zi

 

Echipa de terapeuți poate desfășura în medie 300 de sesiuni de terapie/săptămână

Parteneri

În decursul celor 10 ani, Centrul de Zi, Terapie și Recuperare Emanuel a stabilit multiple relații de parteneriat și colaborare cu diverse instituții publice care au presupus activități în comun, vizite în locații diferite, muzee, grădinițe, școli, cabinete individuale de medicină a familiei, de psihologie și asistență socială, instituții de stat și private, din municipiul și județul Suceava.

EDUCAȚIE

Colegiul Petru Rareș, Suceava

Liceul cu program Sportiv, Suceava

Liceul Cuza Voda, Suceava

Școala Generală nr 11, Suceava

Centrul școlar de educație incluzivă Suceava

Universitatea Ștefan cel Mare Suceava

Școala Specială Suceava

Școala Gimnazială nr. 10 Suceava

Gradinița Specială Fălticeni

Liceul Ștefan cel Mare Suceava

ASISTENȚA SOCIALĂ, SĂNĂTATE ȘI CULTURĂ

Direcția Generală de Asistență Socială Suceava

Primăria Suceava

Muzeu de artă Ion Irimescu Fălticeni

Medic NPI Adriana Istocescu

Cursuri de Nutriție -voluntar

Cabinet stomatologie Irimia Ionut

SPONSORI

Simetryca SRL

Fly Muzic

Asociația Academia lui EDI

Claunul Bobo

Ferma Acasă în Bucovina

Povești de Succes

Iubire și Implicare

Sunt oameni pe care, dacă ești norocos, ai ocazia să-i întâlnești măcar o dată în viață. Oameni care trăiesc fiecare clipă cu bucurie. Cu speranță, liniște, iubire și răbdare. Astfel de oameni sunteți voi cei de la FARA

Ne amintim de Matei cum în primăvara anului 2015 intra în Centrul de Recuperare împreună cu mama lui. La prima vedere, părea un copil mai mic decât vârsta pe care o avea, deoarece era adus în cărucior. La vremea aceea din cauza diagnosticului, Matei prezenta o serie de probleme ce îi împiedică dezvoltarea fizică normală, cu atât mai mult cea cognitivă: slăbiciune musculară severă, reflexe absente,  dificultăți la înghițire, deformări ale membrelor, strabism, retard în dezvoltare. In urma evaluărilor și a colaborării cu familia, specialiștii Centrului Emanuel au stabilit pentru Matei un plan personalizat de intervenție, adaptat ritmului și potențialului său de dezvoltare. În prezent, Matei reușește să meargă independent, să își dezvolte limbajul, să socializeze cu ceilalți copii, să facă progrese cognitive și să aibă o viață autonomă.

Un Nou Start în Viață

Aici am găsit un umăr să plâng, o persoană mereu dispusă sa te asculte, să te ajute și să-ți dea cel mai bun sfat. Îndemn toți părinții c au copii speciali să le ofere un început în centrul dumneavoastră!

 

Matei este un băiețel de 3 ani care suferă de autism. După 6 ani de terapie, copilul este integrat cu succes la școală.”Alături de voi am găsit raspuns la multe întrebări și rezolvare la multe dificultăți în atitudinea mea ca mama. În centru inima pare să bată altfel, respiri un aer care nu te sufocă. Pentru noi ca părinți a fost colacul de salvare, iar pentru Matei a fost povestea unui nou început, un loc despre care își va aminti cu drag, mult timp de acum inainte.

Munca în Echipă

Progresele copilului meu reprezintă munca voastră, a intregii echipe, care a demonstrat entuziasm și multă răbdare. Vă sunt recunoscătoare și veți rămâne în sufletele noastre!

Vreau să mulțumesc personalului Fundației FARA pentru efortul depus, pentru profesionalismul de care au dat dovadă în toți acești ani, pentru toate activitățile în care implicați copiii și părinții, pentru ceea ce este Sebastian azi. Cu siguranță fără munca depusă de dumneavoastră nu reușeam să depășim acest moment. Vă îmbrațisez cu drag! Se semnează – O mamă!

Cine este Echipa?

Știubianu Angela Cristina

Manager Program, Asistent Social Principal

Știubianu Angela Cristina

Manager Program, Asistent Social Principal

Tel. +4 0758 543 741

Email emanuel@faracharity.ro

 

A absolvit Profilul de Asistența Socială în cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă din București și a obținut un titlu de Master în Consiliere și reintegrare psiho-socială prin probațiune, în cadrul Universități Petre Andrei Iași. A absolvit cursuri de formare profesională „Manager de proiect și” Formator”, precum și multe alte cursuri pe dezbaterea legii 272/2014 privind drepturile și obligațiile copilului.  În perioada Septembrie 2004 – 2014,  a lucrat ca asistent social-manager de caz și formator de asistenți maternali profesioniști, Serviciul Asistentă Maternală, în cadrul instituției publice Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Suceava. Din septembrie 2014, a ocupat postul de asistent social în Centrul de Zi, Terapie și Recuperare Emanuel, Suceava și din octombrie 2019 până în prezent este manager program.

 

A obținut toate atestatele și gradele până la ultima treaptă – asistent social principal și are  atestat de liberă practică în domeniu. A desfășurat activități de voluntariat din 2003 până în prezent, în mai multe fundații din București și Suceava.

 

 Am vrut să devin asistent social ca să pot aduce un zâmbet pe chipul celor greu încercați de viață și să pot oferi sfatul potrivit, la momentul oportun, celui care are nevoie.

Ujeniuc Angela

Pedagog de recuperare

Ujeniuc Angela

Pedagog de recuperare

Absolventă a două facultăți, respectiv Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, specializarea licență Psihopedagogie Specială (2021) și masterat în Terapia Limbajului și Audiologie Educațională (2023), în cadrul Universității Babeș Bolyoi Cluj Napoca și specializarea licență  Asistență Socială (2015) din cadrul Univeristății Ștefan cel Mare Suceava, urmată de masteratul în Științe ale Educației, specializarea Consiliere Școlară și Educație Emoțională (2018) are o experiență de 9 ani în lucrul cu copiii cu tulburări din spectru autist, dar și alte dizabilități.  Pregătirea profesională include specializări în domeniul psihopedagogiei speciale și  a terapiei limbajului pentru copiii cu hipoacuzie, tulburări din spectru autist, Sindrom Down, tulburări de învățare, sau orice dizabilitate intelectuală. Începând cu anul 2022, Angela este logoped în cadrul Centrului Emanuel din Suceava, după o experiență de mai bine de 3 ani ca psihopdagog și pedagog de recuperare 

Una dintre pasiunile mele este călătoritul și cititul. Le îmbin pe cele 2 de mai puține ori decât mi-aș dori. 

Sava Geanina

Terapeut Ocupațional

Sava Geanina

Terapeut Ocupațional

A absolvit Facultatea de Științe ale Mișcării, Sportului și Sănătății, specializarea Terapie Ocupațională și Modulul Psihopedagogic, nivelul I din cadrul Departamentului de Pregătire a Personalului Didactic (D.P.P.D.) din cadrul Universității “Vasile Alecsandri” din Bacău, în anul 2021. A studiat  Master în “Diagnoză și intervenție la persoanele cu cerințe speciale” în cadrul Universității “Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației. 

Cursuri de specializare pe domeniile:  Integrare senzorială și Reflexe primare.  

Geanina este terapeut ocupațional la Centrul Emanuel din anul 2021. 

Drilea Roxana - Irina

Psiholog Clinician in supervizare

Drilea Roxana - Irina

Psiholog Clinician in supervizare

A absolvit Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației in cadrul Universității Hyperion din București, ulterior urmând programul de master in Psihologie Clinică și Consiliere Psihologică la Universitatea Hyperion din București. Deține atestatul de psiholog cu drept de liberă practică in specialitatea Psihologie Clinică, pe treapta de specializare practicant in supervizare.  A participat la ”Cursul pentru terapeuți in analiza comportamentală aplicată (ABA)”– organizat de DAAL Autism Project din București. Deține diplomă in Teste Proiective – în urma cursului susținut de Confident Centrul de Training si Psihologie. A participat la 200 de ore de Dezvoltare Personală care au contribuit activ la dezvoltarea personală, permițând astfel o autocunoaștere intensivă cu efecte constructive complexe. A făcut practică in centrul ANCAAR – Asociația Națională pentru Copii și Adulți cu Autism din România, București.

Experiența sa clinică este de 3 ani ca Terapeut ABA (Applied Behavior Analysis) și de 8 luni ca Psiholog Clinician la Centrul de zi EduCare din București. Lucrează in prezent la Fundația FARA de o lună pe postul de Psiholog Clinician și face voluntariat la ISU ,,Bucovina” Suceava pe postul de Psiholog.

,,Fiecare copil e un tip de floare diferit, dar împreună, fac din lumea aceasta o grădină frumoasă.”

Mihai Daniela

Psiholog Clinician în supervizare

Mihai Daniela

Psiholog Clinician în supervizare

Absolventă a masteratului de Psihologie Clinică și Psihoterapie din cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași. Are studii de licență, specializarea Psihologie din cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației.

Pregătirea profesională include specializări în domeniul psihologiei, terapiei, evaluării și consilierii psihologice, prin participarea la cursuri de formare profesională precum: „Tehnici de analiză comportamentală aplicată în tulburările de spectru autist”, în cadrul Asociației pentru Intervenție Terapeutică în Autism (AITA), București, formator Psiholog Maria Daniela Gavankar(2017), cursul româno-olandez „Autismul.Tehnici moderne de intervenție” susținut de Tudor Mitasov(2018), cursul „Psihosomatica” susținut de Valentin Pescaru (2023), Cursul intesiv de consiliere psihologivă:structură, metode eclectice, strategii de intervenție susținut de Cozma Elena (2023) și Curs Consilier Dezvoltare personală (2024), susținut de Ana-Maria Anghelescu.

 

În perioada noiembrie 2017- mai 2019 a lucrat ca psiholog în cadrul organizației ANCAAR Iași, Asociația Națională a Copiilor și Adulților cu Autism din România, iar din mai 2019 este psiholog clinician sub supervizare în cadrul fundației FARA.

 

„Îmi place să cred că înainte de a fi psiholog, terapeut sau specialist, sunt un om. Demersul terapeutic pe care îl propun și îl aplic împreună cu copiii și familiile acestora este bazat pe profesionalism, înțelegere, empatie și pune în prim plan binele absolut al copilului și evoluția acestuia. Copiii sunt cei care mă inspiră să fiu o adevărată sursă de sprijin, iar din relația cu ei îmi găsesc resursele pentru a le oferi un prezent mai prietenos și un viitor mai optimist.

 

Ceea ce mă motivează în meseria mea se regăsește în cuvintele: Loc pentru progres există întotdeauna indiferent de vârstă sau nivel, cu iubire și drag de oameni, împreună vom atinge culmi care acum par greu de privit!”

VIRBAN CATALINA MARIA

Logoped

VIRBAN CATALINA MARIA

Logoped

Absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, specializarea Psihopedagogie specială,urmată de un Masterat în Terapia logopedică în procesele de comunicare și un masterat în Analiza comportamentală aplicată,  are o experiență de 14 ani în lucrul cu copiii cu autism. Pregătirea profesională include specializări în predarea în mediul natural, intervenții comportamentale, stimularea și corectarea limbajului, folosirea formelor alternative de comunicare (limbajul semnelor, PECS). Începând cu anul 2022, Cătălina ocupă funcția de psihopedagog în cadrul programului de terapie și recuperare a Centrului Emanuel din Suceava. Motto-ul după care se ghidează în lucrul cu beneficiarii este: ”Dacă un copil nu poate învăța așa cum predăm noi, poate ar trebui să predăm așa cum învață el” (Ignacio Estrada)

Cearcovschi Cristina

Kinetoterapeut

Cearcovschi Cristina

Kinetoterapeut

  • Licentiata in domeniul kinetoterapiei din cadrul Facultății de Educație Fizica si Sport, Universitatea Ștefan cel Mare din Suceava inca din  anulb200, absolventa a studiilor de master din cadrul Universității “Vasile Alecsandri din Bacău specializarea Kinetoterapie in Educare si Reeducare Funcțională,  iar In anul 2023 a absolvit studiile Scolii Postliceale Sanitare Suceava specializarea Asistent Medical Generalist. 
  • Este mereu preocupata de formarea continua prin participarea la diferite congrese si cursuri de specializare 
  • Experienta de peste 15 ani in domeniul kinetoterapiei si de 9 ani in cadrul centrului Emanuel Suceava o recomanda ca fiind o profesionista si mereu  plina  de determinare și empatie.  
  • „COPII SUNT MÂINILE CU AJUTORUL CĂRORA ATINGEM CERUL” 

Oniciuc Claudia

Kinetoterapeut

Oniciuc Claudia

Kinetoterapeut

A absolvit Facultatea de Kinetoterapie și Motricitate Specială, împreună cu Programul de Formare Psihopedagogică nivel 1 din cadrul Universității Ștefan Cel Mare din Suceava, precum și programul de Studii Universitare de Masterat, specializarea Recuperare și Reeducare Motrică și Somato-Funcțională, din cadrul Universității Naționale de Educație Fizică și Sport, București. Lucrează în cadrul Fundației FARA, ca și Kinetoterapeut din anul 2018.

,,Copiii sunt cei care ne învață ce înseamnă iubirea necondiționată, inocența și fericirea, ei sunt acei mini-super-eroi care ne ajută să fim mai buni. Am ales să practic Kinetoterapia pediatrică pentru că iubesc din tot sufletul copiii și consider că este cel mai frumos lucru din lume faptul că îi pot ajuta pe cei mici să progreseze și să se dezvolte armonios. Trăiești cu adevărat atunci când faci în fiecare zi ceea ce iubești. “

Ilincăi Aurica

Menajeră

Ilincăi Aurica

Menajeră

Ma numesc Ilincăi Aurica, am absolvit Liceul Economic și de Drept Administrativ secția industrie ușoară. Am lucrat ca și confecționer în industria ușoară, în comerț ca și administrator, contabil și vânzător și menaj îngrijire persoane vârstnice. Sunt o persoana punctuala, sociabila, harnica, de nădejde și iubesc copiii.

Mottoul meu este: Viata e frumoasa, dar trebuie traita!

ANCA IOANA CIBEREAC

Psihopedagog

ANCA IOANA CIBEREAC

Psihopedagog

A absolvit Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației în cadrul Universității din București în anul 2022. În prezent, studiază master în Terapia limbajului și audiologie educațională în cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. A obținut atestatul de psiholog cu drept de liberă practică în specializarea Psihopedagogie Specială, fiind pe treapta de specializare practicant în supervizare. A participat la cursul de formare Mobilizare orofacială. 

Totodată, lucrează ca psihopedagog în cadrul Fundației FARA de 1 an si 4 luni de zile. 

Daniela Girigan

Logoped

Daniela Girigan

Logoped

Absolventă a Facultății de Psihologie-Sociologie, Universitatea Spiru-Haret, cu o experiență de 7 ani îndomeniuleducațieiși 6 ani îndomeniulpsihologieiclinice, de evaluareșirecuperare a copiilor cu nevoispeciale. Pregătireaprofesională include obtinereatreptei de psiholog clinician autonom, precum șispecializăriîndomeniulevaluăriipsihologice a copiilor cu întârziereîndezvoltareși TSA, strategii de psihodiagnostic clinic șiprograme de intervențieîncazulcopiilordiagnosticați cu dislexie, disgrafieșidiscalculie.MasterulîndomeniulConsilieriișcolareșieducațieiemoționalecompleteazăabilitățileșicompetențelenecesareprocesuluiterapeutic. Daniela estepsiholog clinician încadrulCentrului Emanuel din Suceava din anul 2016. ,,Cred cu tăriefiecarecopil are abilitățiși nu dizabilități. Scopul meu estedescopărșidezvoltacesteabilități la potential maxim.” 

Ungureanu Roxana

Kineto Terapeut

Ungureanu Roxana

Kineto Terapeut

Absolventă a Facultății de Educație fizică și sport, cu specializarea Balneofiziokinetoterapie și recuperare medicală și a studiilor universitare de master: Kinetoprofilaxie, recuperare și modelare corporală,are o experiență de 4 ani în domeniulkinetoterapiei și al recuperării. Pregătirea profesională include specializări în domeniul recuperării medicale, urmând cursuri de specialitate, cursul de terapie 3Cși cursul medicaltapping.Începând cu anul 2022, Roxana este kinetoterapeutîn cadrul Centrului Emanuel.Roxana este o persoană veselă și spontană, adoră să lucreze cu cei mici și îi place să călătorească și să merargă în drumeții la munte.  

Ionică Mirela

Menajeră

Ionică Mirela

Menajeră

   Ma numesc Ionica Mirela Florentina, locuiesc in Suceava si sunt casatorita de aproximativ 6 ani. Lucrez in cadrul Fundatiei Fara de 7ani si jumatate iar in cadrul Centrului de zi de recuperare EMANUEL lucrez de 6 luni, part-time,  ca si menajera. In viata ma ghidez dupa urmatoarea fraza: ”Cea dintai conditie a fericirii e linistea sufleteasca!” 

 

Contact

Centrul de Zi Emanuel

Calea Unirii, nr. 11A, jud. Suceava

(+4) 0330 803 389

(+4) 0758 543 741

emanuel@faracharity.ro

Susține Programul de Terapie și Recuperare